Molengang 152

1761 BW Anna Paulowna
€ 950 p.m. Excl. btw
Winkelruimte Winkelruimte

Door de toekomstige verhuizing van Check-mate tattoo naar de Nieuweweg komt deze winkel beschikbaar, in totaal ± 87m² BVO.
Voor de deur voldoende gratis parkeerplaatsen. Aan de rand van het winkelcentrum Molensluis, een prima ruimte voor de detailhandel, maar ook voor de dienstverlening.
Het winkelcentrum heeft 4 supermarkten, de Action, diverse andere landelijke ketens en lokale winkeliers;

Indeling: Entree, meterkast, winkelruimte v.v. een mooie vloer, systeemplafond met armaturen, aan de achterzijde een toilet en een dagverblijf v.v. pantry;

LIGGING: winkelcentrum Molensluis, naast de action en naast de Meiden van Mooi, nabij de Vomar, etc.

KERNGEGEVENS: Huurprijs € 950,= per maand exclusief BTW; servicekosten € 32,17 per maand.
Standaard ROZ huurovereenkomst + Algemene Bepalingen.
Aanvaarding in overleg op korte termijn mogelijk.

Onder optie
€ 950 p.m. Excl. btw