Sluisplein 27

1761 BT Anna Paulowna
Huurprijs n.o.t.k.
Winkelruimte Winkelruimte

Deze enorme brede winkel(circa 17 meter) tegenover de ingang van de Vomar komt binnenkort beschikbaar.
In totaal ± 191m² NVO. De winkel is eventueel ook op te delen en in tweeën te verhuren.
Met voldoende gratis parkeerplaatsen in de nabijheid. In het winkelcentrum Molensluis, een prima ruimte voor de detailhandel, maar ook voor de dienstverlening, de bestemming is centrumbebouwing.

Het winkelcentrum heeft 4 supermarkten, de Action, diverse andere landelijke ketens en lokale winkeliers;

Indeling: Diverse entrees, meterkast, winkelruimte, systeemplafond met armaturen, een toilet en werkruimte met een pantry;

LIGGING: winkelcentrum Molensluis, naast de Meiden van Mooi, tegenover de Vomar, etc.

KERNGEGEVENS: Huurprijs € nader over een te komen exclusief BTW; servicekosten € n.o.t.g.
Standaard ROZ huurovereenkomst + Algemene Bepalingen.
Aanvaarding in overleg op korte termijn mogelijk.

Huurprijs n.o.t.k.
09-08-2024