Keizerstraat 31

1781 GD Den Helder
€ 800 p.m. Excl. btw
Winkelruimte Winkelruimte

Op een prima locatie midden in de Keizerstraat staat dit mooie winkelpand te huur, een aantal jaar terug nog voorzien van een nieuwe voorgevel met dubbele openslaande deuren.
Welke ondernemer wil deze mooie winkel huren? De winkel is gelegen naast de Juwelier "Het Gouden Anker" en tegenover de Kruidvat, De Franse Keizer en de Kroonstraat!

De begane grond is ± 71m² VVO groot. De winkel is voorzien van, een mooi zonnescherm, centrale verwarming, systeemplafond, verlichting, pantry en een toilet.

INDELING: Entree, dubbele deuren met beveiligd glas, meterkast, winkelruimte, achterin de winkel een magazijn en toegang tot de pantry, CV-ketel en het toilet.

LIGGING: gelegen op een A1-locatie in het stadshart van Den Helder tegenover de Kruidvat, Juwelier Gouden Anker, Nameless, Black & Blue, etc.
Ook nabij parkeerterreinen/dek, winkelcentrum Kroonpassage met o.a. AH, HEMA, Douglas, van Haren, T-Mobile Shop, etc.

KERNGEGEVENS: Huurprijs van € 800,= per maand exclusief btw.

Aanvaarding per 1 juni 2024!

€ 800 p.m. Excl. btw
16-05-2024

vanaf 1931 tm 1944
Winkelruimte

WINKELRUIMTE
Frontbreedte:
Verkoop vloeroppervlakte:
Bijdrage winkeliersvereniging:
Welstandsklasse:

Parkeerdek en parkeerterreinen op geringe afstand van het pand.

Winkelgebied stadscentrum