Keizerstraat 42

1781 GH Den Helder
€ 750 p.m. Excl. btw
Winkelruimte Winkelruimte

Winkelruimte op de begane grond van ± 71m² VVO te huur, gelegen op A1-locatie in het Stadshart van Den Helder, nabij parkeerterreinen/dek. De winkel is voorzien van een plavuizenvloer en een systeemplafond met verlichting, een toilet en eventueel nog uit te breiden met een magazijnruimte van ± 18m² VVO groot, tegen een extra deel huur.

INDELING: Entree, de gehele pui kan open, meterkast, winkelruimte, achterin de winkel, een toilet en een spoelbak.

LIGGING: gelegen op e...

LIGGING: gelegen op een A1-locatie in het stadshart van Den Helder nabij de Kruidvat,Juwelier Gouden Anker, Nameless, Black & Blue, etc.
Ook nabij parkeerterreinen/dek, winkelcentrum Kroonpassage met o.a. AH, HEMA, Douglas, van Haren, T-Mobile Shop, etc.

KERNGEGEVENS: Huurprijs van € 750,= per maand.

Aanvaarding per direct.

€ 750 p.m. Excl. btw