Ravelijncenter 2

1785 LX Den Helder
€ 85 per m² p.j. Excl. btw
Winkelruimte Winkelruimte

Door het vertrek van Carpet right komt binnenkort deze prachtige winkelruimte beschikbaar op het Ravelijncenter te Den Helder!
Gelegen op een hoek, naast de Schakel Slapen & Wonen en tegenover de Praxis en Van Brederode Woninginrichting.
De winkel is in totaal ± 725m² groot en gelegen op de begane grond. Op de hoek aan de Schootenweg is een overheaddeur voor de bevoorrading met een loopdeur aanwezig.

De winkel is recent voorzien van ledverlichting. Er is vloerverwarm...

De winkel is recent voorzien van ledverlichting. Er is vloerverwarming aanwezig en een meterkast, het voorste gedeelte is voorzien van een systeemplafond met verlichting, een balie en achter in de winkel dubbele deuren naar het magazijn waar ook de toegang tot de kantine/kantoor en de dubbele toiletgroep is.

Het pand is omgeven door diverse detailhandelzaken en winkelketens zoals o.a. Jysk, Wilms keukens-badkamers-installatietechniek, Action, Gamma, Beter Bed, LeenBakker, Kwantum en Praxis. Ook zijn winkels als Faunaland XL Koningsvis, Buijtendijk B.V., op korte afstand gelegen, evenals keukenwinkels als iKook en Grando.

Aanvaarding in overleg.

Heeft u interesse in dit mooie winkelpand?
neem dan contact op met ons kantoor 0223-612230 of info@jongewaardheemskerk.nl

€ 85 per m² p.j. Excl. btw