Schrijnwerkersweg 15

1786 PC Den Helder
€ 85 per m² p.j. excl. btw
Kantoorruimte Kantoorruimte

In het kantoorpand van Vepabins op industrieterrein Kooypunt staat op de 2e verdieping een prachtige grote oppervlakte aan kantoorruimte te huur, in totaal ruim 904m², verdeeld in diverse kantoren, grote zalen, grote kantoren en kleinere kantoren, met een eigen toiletten groep(2 x 2 toiletten), een pantry, een lift en een net trappenhuis. De gezamenlijke entree op de begane grond is keurig en daar kunt u de trap of de lift nemen naar de 2e verdieping.

Op de 2e verdieping, komt de l...

Op de 2e verdieping, komt de lift en het trappenhuis uit op een afgesloten ruimte met een deur naar de gang waar de kantoren op aansluiten, met een kantoor met een met glas afgesloten balie, verder veel kantoren in verschillende maten, alles voorzien van ledverlichting en vloerbedekking, de ramen zijn te openen en op diverse kantoren is er airco aanwezig en in een grote zaal een luchtbehandeling. Er zijn verschillende dingen bespreekbaar, een gedeelte huren vanaf ± 250m². Tevens is het mogelijk om gebruik te maken van de grote bedrijfskantine op de 1e verdieping.

Kortom zoek u betaalbare kantoorruimte dan is dit een mooie optie!

Maak een vrijblijvend een afspraak met ons kantoor 0223612230 of info@jongewaardheemskerk.nl

€ 85 per m² p.j. excl. btw
09-09-2024