Landbouwstraat 66 B

1787 AM Julianadorp
€ 992 p.m. excl. btw
Kantoorruimte Kantoorruimte

Plm. 83 m2 VVO kantoor/praktijkruimte te huur in het complex "Zorgcentrum Buitenveld" te Julianadorp, geheel afgewerkt en voorzien van marmoleum, CV, verlichting, toilet en een inrichting van een tandarts/tandtechnieker/mondhygiënist(gedeeltelijk ter overname).
Uiteraard kan de ruimte ook leeg worden opgeleverd en voor andere praktijkruimte of kantoorruimte worden gebruikt.

Hoofdentree gezamenlijk, hal, gang, eigen deur naar de totale unit welke is verdeeld in drie ruimten (± 37m², ± 23m² en 22m²) en een toilet.
Nabij het oude dorp, winkelcentrum De Riepel, bushalte, parkeerruimte, etc.
HUURPRIJS: € 992,39 per maand geen BTW. Servicekosten: € 152,56 p/mnd (incl. voorschot energiekosten).

Te aanvaarden per direct.

€ 992 p.m. excl. btw
26-09-2024