Plattegronden Plattegronden (2)

Ambachtsweg 10 A A

1785 AJ Den Helder
Bedrijfsruimte Bedrijfsruimte

De huidige eigenaar zit iets te ruim in zijn jasje!

Koopsom: € 298.000,= k.k.

Een prachtig bedrijfspand met een totale oppervlakte van ± 340m² (NVO), geschikt voor diverse doeleinden, bestaande uit diverse kantoorruimten/werkruimten, kantine/keuken en d/h toilet, werkplaats/loodsruimte/magazijnruimte met grote een overheaddeur;
De bestemming is "Bedrijven" en dat houdt in dat er veel mogelijk is!

INDELING: entree van de kantoorruimte, meterkast, gang,...

De huidige eigenaar zit iets te ruim in zijn jasje!

Koopsom: € 298.000,= k.k.

De bestemming is "Bedrijven" en dat houdt in dat er veel mogelijk is!

INDELING: entree van de kantoorruimte, meterkast, gang, kantoorruimte met raampartij aan de Ambachtsweg, tussenruimte met een trap naar de verdieping met een groot kantoor voorzien van raampartijen en airco, op de begane grond verder een kantine/keuken, toiletgroep met dubbel toilet(een toilet met extra urinoir), een kantoor/showroom met raampartij aan de Ambachtsweg, grote werkplaats c.q. magazijnruimte; De loodsruimte is voorzien van een glad afgewerkte betonvloer, led verlichting, verwarming en een spoelbak.

LIGGING: gebied met autobedrijven J&S, Bleek Autoservice, Autobedrijf John van Es, aannemingsbedrijven Tuin, J.J. Meijer, HMS Den Helder B.V., etc.
Nabij Ravelijncentergebied en doorgangswegen naar de woonwijken Nieuw Den Helder en De Schooten en het Centrum van Den Helder.

Aanvaarding in overleg.

Verkocht