Baljuwstraat 17 H

1785 SB Den Helder

FRM Tegelwerk gaat verhuizen en daardoor komt dit mooie bedrijfspand beschikbaar!

Het geheel staat te koop maar er is ook een mogelijkheid om de helft te kopen, ± 140m² wat is onderverdeeld in een grote showroom met toilet en een kantoor aan de achterzijde.

De bestemming is "Centrum" dat inhoud in dat er een winkel van gemaakt mag worden(detailhandel), dienstverlening, kantoren, maatschappelijke voorzieningen zijn allemaal toegestaan.

Momenteel is het een g...

Momenteel is het een groot pand wat nog gesplitst gaat worden naar twee panden.
Het pand heeft een mooi ruim toilet met wastafelmeubel, een showroom met ledverlichting en infra roodpanelen(verwarming).
De opstellingen van de tegels en badkamers etc. worden door de verkoper verwijderd.
Het opleveringsniveau is bespreekbaar, wenst u een grote overheaddeur dan kan de ruimte ook als opslagruimte worden opgeleverd.

Aanvaarding in overleg medio september/oktober 2024.

Heeft u interesse in dit mooie bedrijfspand? neem dan contact op met ons kantoor 0223-612230 of info@jongewaardheemskerk.nl

Vraagprijs:
06-06-2024