Orion 76

1785 AT Den Helder
€ 995 p.m.

In de waterrijke Boatex komt dit fraaie, volledig gemoderniseerde appartement op de 2e en 3e verdieping per 15 juni vrij. De ligging in zo'n waterrijke omgeving zorgt elke dag opnieuw voor een vakantiegevoel.

Het appartement is de afgelopen jaren volledig verbouwd en beschikt nu over een prachtige nieuwe keuken met alle inbouwapparatuur en over een moderne luxe badkamer. De verdere afwerking qua vloeren en wanden is tevens modern. Kortom: een huurwoning waar u zo in kunt.

Indeling:
Entree op de eerste verdieping, hal met meterkast, badkamer met douche en ligbad, separaat toilet, woonkamer met veel lichtinval, trap naar de tweede verdieping en open haard, keuken aan de voorzijde.
Tweede verdieping: overloop slaapkamer aan de voorzijde voorzien van dakkapel, inloopkast en doucheruimte, slaapkamer aan de achterzijde voorzien van groot dakraam en ruimte met CV-opstelling.

€ 995 p.m.
28-05-2024
Verhuurd
Per datum