Plattegronden Plattegrond (1) 360 graden foto's Virtuele tour

Groenland 23

1759 XA Callantsoog

Klussers opgelet, een bungalow met potentie! Gelijkvloers wonen in het gezellige Callantsoog, dat kan hier.

Nu te koop, deze ruime bungalow waar de handen nog wel even uit de mouwen moeten worden gestoken. Aan de voorzijde parkeer je de auto op eigen terrein en kom je via de voortuin bij de voordeur met kunststof pui. Je komt binnen in de hal met toegang tot de voormalig garage, welke nu als berging in gebruik is. Deze ruimte zou, net zoals de daar achtergelegen berging, eenvoudig kunnen worden omgebouwd tot woonruimte.

De woonkamer is royaal en beschikt over een open keuken met kookeiland en diverse inbouwapparatuur. Een bijzonder kenmerk is het niveauverschil in de woonkamer. Verder heeft de woonkamer een gezellige uitbouw en houtkachel. Ideaal voor de knusse avonden. Via de schuifpui stap je zo de ruime en zonnige tuin in, waar je kunt genieten van de buitenlucht en de rust. In de tuin bevindt zich tevens de technische ruimte met hete luchtverwarming.

De woning beschikt over een badkamer met wastafelmeubel, zitbad en toilet. Daarnaast is er een separaat toilet aanwezig. Beide slaapkamers bieden toegang tot de tuin en vanuit de hal heb je toegang tot een inloopkast en een extra berging.

Kortom, deze bungalow biedt een comfortabele en praktische woonomgeving met veel mogelijkheden om het naar eigen wens in te richten. Wie maakt hier zijn droompaleisje van?

Bijzonderheden:
- Energielabel D
- Parkeren op de oprit
- Ruime zonnige tuin

Interesse in dit huis? Maak een afspraak voor een bezichtiging of schakel direct uw eigen aankoopmakelaar in. Uw aankoopmakelaar komt op voor úw belang en bespaart u tijd, geld en zorgen.

15-05-2024
Verkocht

Bungalow , Geschakelde woning
Bestaande bouw , bouwjaar 1974