Plattegronden Plattegronden (5) 360 graden foto's Virtuele tour

Breewaterstraat 46

1781 GV Den Helder

Voor deze leuke, complete en riante woning in de binnenstad zijn wij op zoek naar een koper die op zoek is naar ruimte!
Deze fijne tussenwoning heeft maar liefst een woonoppervlak van 132 m2 en is gelegen in de Breewaterstraat(midden in de binnenstad). Openbaar vervoer maar ook de schouwburg, bioscoop, winkels en basisscholen liggen om de hoek.
De woning is sfeervol en zo te betrekken!

De woning is sfeervol en zo te betrekken!

Stap binnen in de sfeervolle woonkamer v.v. geïsoleerde betonvloer met een mooie laminaatvloer.
Aansluitend in de aanbouw bevindt zich de royale woonkeuken die een heel leuk doorkijkje biedt naar de woonkamer.
De nette keuken is ingericht met een keukenblok in u-opstelling v.v. groot 6 pits gasfornuis, dubbele spoelbak en vloerverwarming. De openslaande tuindeuren leiden naar de keurig verzorgde tuin.

De woning beschikt over een praktische bijkeuken. Het toilet is gesitueerd in de aanbouw.
Zonliefhebbers opgelet, de tuin is gelegen op het zuidwesten en v.v. moderne sierbestrating, een gezellige grote overkapping en een ruime berging. Een hele fijne plek om heerlijk te zitten!

1e verdieping: overloop, twee slaapkamers: een kamer in gebruik als kleedkamer aan de voorzijde, 2e grote slaapkamer aan de achterzijde en een ruime badkamer.
Moderne en nette badkamer met fraai wastafelmeubel, douchecabine en 2e toilet(aansluiting voor een ligbad is aanwezig).

Via de steile vaste trap naar zolder zijn nog 2 grote slaapkamers te bereiken en beiden zijn voorzien van een groot dakkapel(kunststof).

Bijzonderheden:
- Geïsoleerde betonvloer bgg.
- CV ketel 2017
- Gezellige veranda in de achtertuin
- Platte daken recent vernieuwd (ca. 2022)
- Energielabel: B

Interesse in dit huis? Maak een afspraak voor een bezichtiging of schakel direct uw eigen aankoopmakelaar in.
Uw aankoopmakelaar komt op voor úw belang en bespaart u tijd, geld en zorgen.

Vraagprijs:
10-10-2024
Onder bod

Eengezinswoning , Tussenwoning
Bestaande bouw , bouwjaar 1978
Samengesteld dak (pannen en bitumineuze dakbedekking)

toilet, douche, wastafel, wastafelmeubel

Intergas Combi Kompakt HRE 36/30 ( gas gestookt combiketel uit 2017 , EIGENDOM )

Aan rustige weg en in centrum
Goed
Goed