Brouwerstraat 26

1781 TM Den Helder

Dubbele woning met garage!

Een unieke eindwoning die ooit uit twee huizen bestond en nu is samengevoegd tot één ruim geheel. Dit huis biedt eindeloze mogelijkheden voor wie op zoek is naar een plek om zijn droompaleis van te maken. Hoewel de woning wat liefde en aandacht verdient, je zult versteld staan van de ruimte en het potentieel.

Dubbele woning met garage!

De grote L-vormige woonkamer, voorzien van een sfeervolle houtkachel en een lichte serre, biedt volop leefruimte. De gesloten keuken is ruim en uitgerust met een gasfornuis, afzuigkap en vaatwasser. Via de schuifpui in de keuken en de serre heb je toegang tot de tuin welke gelegen is op het noordwesten, waar je kunt genieten van de middag- en avondzon.

Vanuit de woonkamer kom je in een tweede hal die leidt naar het toilet en de badkamer, voorzien van een douche en wastafelmeubel. Verder vind je hier de trap naar één van de vier slaapkamers en de aangebouwde stenen garage. Let wel, het dak en de boeidelen van de garage zijn aan vervanging toe.

Een open trap in de woonkamer brengt je naar de bovenverdieping, waar drie ruime slaapkamers zijn gelegen. De grote slaapkamer beschikt zelfs over een eigen toilet met fonteintje.

Bijzonderheden:
- Energielabel E
- Ruime woning die ooit uit 2 woonhuizen bestond
- 4 slaapkamers
- Garage

Interesse in dit huis? Maak een afspraak voor een bezichtiging of schakel direct uw eigen NVM-aankoopmakelaar in. Uw NVM-aankoopmakelaar komt op voor úw belang en bespaart u tijd, geld en zorgen.

23-09-2024
Verkocht onder voorbehoud

Eengezinswoning , Eindwoning
Bestaande bouw , bouwjaar 1873