Cornelis Jacobsz Mooijstraat 165

1785 BK Den Helder
m²

Een mooie caravan/garagebox in de woonwijk de Schooten met een centrale ligging. De garage heeft een hoge inrijhoogte en is prima geschikt voor een caravan, maar ook geschikt als hobbyruimte, opslagruimte of voor uw boot, oldtimer of motor(en). Door de hoogte is er een mogelijkheid om een bergvliering te maken.

De garage heeft de volgende binnenmaten: 2,96m breed 5,72m diep en 3,60 hoog in de nok.

De vloer is van beton en is gecoat, de dakplaten zijn golfplaten welke niet asbesthouden zijn.
Er is geen elektra aanwezig in de garagebox.

Hij is gelegen op een hoek en staat op 19m² eigen grond.

Aanvaarding in overleg.

Interesse in deze nette garagebox?
Maak een afspraak voor een bezichtiging: 0223-612230 of info@jongewaardheemskerk.nl

14-10-2024

Bestaande bouw , bouwjaar