Plattegronden Plattegronden (4) 360 graden foto's Virtuele tour

Fluytstraat 37

1784 NP Den Helder

Opgelet! Deze leuke, moderne woning komt beschikbaar!

Energiezuinige woning met een label A, gelegen in rustige en gezellige straat op een gunstige locatie!

Opgelet! Deze leuke, moderne woning komt beschikbaar!

Aan de voorzijde van de woning vind je de strakke moderne keuken met inductiekookplaat, afzuigkap, combi-oven, vaatwasser, grote koelkast en een losse vriezer. De woonkamer is tuingericht, heeft een handige trapkast met speciale indeling voor al je schoenen en is heerlijk licht door de grote raampartijen. Via de openslaande deuren bereik je de zonnige tuin welke netjes is bestraat en voorzien van keurige schuttingen. De tuin ligt op het westen dus je kunt hier heerlijk van de middag en avond zon genieten. Verder is een ruime fietsenberging aanwezig en een achterom naar de steeg die naar de speeltuin leidt.

Op de eerste verdieping vind je 3 slaapkamers waarvan 2 slaapkamers zijn voorzien van rolluiken. De badkamer is v.v. douchehoek, hangend toilet, wastafelmeubel en designradiator.

Via de vaste trap bereik je de royale zolderverdieping met voldoende bergruimte waar je met gemak een 4e slaapkamer kan realiseren. Hier vind je ook de cv-ketel, mechanische ventilatie en de aansluiting voor de wasmachine.

De ligging is zeer gunstig te noemen, dichtbij voorzieningen als winkelcentra Duinpassage en Marsdiep, stadhuis, (basis)scholen, NS-station Den Helder Zuid. Ook loop je zo richting bos, duinen en strand via natuurgebied Mariëndal en de Donkere Duinen. Daarnaast is ook het stadscentrum op enkele minuten fietsafstand aanwezig.

- Energielabel A
- Zonnige tuin op het westen.

Interesse in dit huis? Maak een afspraak voor een bezichtiging of schakel direct uw eigen NVM-aankoopmakelaar in. Uw NVM-aankoopmakelaar komt op voor úw belang en bespaart u tijd, geld en zorgen.

04-06-2024
Verkocht

Eengezinswoning , Tussenwoning
Bestaande bouw , bouwjaar 2009