Plattegronden Plattegronden (3) 360 graden foto's Virtuele tour

Kanaalweg 105

1782 GG Den Helder
1 slaapkamers 1 slaapkamer

Benedenwoning met tuin en garage!

Dit appartement biedt volop mogelijkheden, hoewel het wat modernisering kan gebruiken. De woonkamer aan de voorzijde van de woning is heerlijk licht door de grote ramen en is v.v. een gaskachel.

Benedenwoning met tuin en garage!

De slaapkamer is bereikbaar via zowel de hal als de serre. De slaapkamer heeft een vaste kast en geeft direct toegang tot de doucheruimte. Via de hal met toiletruimte kom je in de ruime maar eenvoudige keuken, die voorzien is van een gaskookplaat en afzuigkap. Aan de achterzijde van de woning bevindt zich over de volle breedte een mooie serre met een schuifpui naar de tuin. De tuin ligt op het noorden, dus je kunt hier heerlijk van de middag- en avondzon genieten. De tuin is verder uitgerust met een blokhut en heeft een achterom.

Aansluitend aan de tuin de grote garage, met een hoogte van 3 meter en een elektrische overheaddeur. Deze biedt volop ruimte voor het stallen van bijvoorbeeld een caravan, boot of andere opbergbehoeften. Daarnaast is er een aparte fietsenberging aanwezig.

Dit appartement heeft een prachtige ligging direct aan de dijk en op loopafstand van het centrum, met alle voorzieningen en het station binnen handbereik.

Wil jij hier jouw nieuwe thuis van maken? Kom dan snel een kijkje nemen bij Kanaalweg 105!

- Energielabel F
- Verwarming met gaskachels
- Garage met elektrische overheaddeur (3 meter hoog)
- Mooie serre over de complete breedte van de woning

Interesse in dit huis? Maak een afspraak voor een bezichtiging of schakel direct uw eigen NVM-aankoopmakelaar in. Uw NVM-aankoopmakelaar komt op voor úw belang en bespaart u tijd, geld en zorgen.

24-09-2024
Onder bod