Noordzeestraat 36

1784 BS Den Helder

Aan de zeer aantrekkelijke Noordzeestraat ligt een buitenkans op u te wachten! Deze zeer verzorgde 2/1 kap woning met fraaie achteraanbouw, ruime garage en schitterende tuin aan het water is nu beschikbaar!

Dat de huidige eigenaar heel goed voor de woning heeft gezorgd is bij binnenkomst direct duidelijk. De staat van onderhoud is bijzonder goed met bijvoorbeeld vrijwel volledig kunststof kozijnen met HR ++ glas, een aanbouw aan de achterzijde uit 2013 met prachtige lichtstraat en een volledig isolatiepakket met gevel, vloer, glas en dakisolatie. Mede door de uitbouw is er een zeer lichte en riante leefruimte ontstaan met ruime woonkamer en aan de achterzijde een moderne keuken, compleet met alle gangbare apparatuur. Totaal beschikt de woning over 4 slaapkamers, waarvan 3 heel ruim. Achter de garage is een extra stenen berging. Vanuit de de woonkamer, welke is voorzien van een gashaard, loopt u door de schuifpui naar de prachtige tuin gelegen op het zuidwesten. De ligging aan het water maakt het plaatje echt compleet!

De Noordzeestraat is gunstig gelegen met op korte afstand, de binnenstad, zwembad, Timorpark, duinen en strand. Ook voorzieningen als openbaar vervoer, scholen, kinderopvang, supermarkten en sportfaciliteiten liggen op korte afstand.

Indeling:
Begane grond:
Entree/hal met meterkast (11 groepen vv aardlekbeveiliging) en trapkast, toiletruimte met hangend closet en fontein, woonkamer met open keuken in de uitbouw, de keuken is voorzien van vaatwasser, inductiekookplaat met gas wokbrander, oven, magnetron, koelkast, vriezer en afzuigkap. Naast de schuifpui vanuit de woonkamer is er ook een loopdeur naar de tuin vanaf de keuken.

1e verdieping:
Overloop, 3 slaapkamers, nette badkamer met ligbad, douchecabine, hangend toilet en wastafelmeubel. De badkamer is voorzien van elektrische vloerverwarming en ventilatie.

2e verdieping:
Voorzolder met brink alure hetelucht ketel, boiler en aansluitend de zolderkamer met dakkapel.

- 6 zonnepanelen
- Energielabel C
- Brink Heteluchtketel bouwjaar 1999
- Elektrische garagedeur