Plattegronden Plattegrond (1) 360 graden foto's Virtuele tour

Spoorstraat 40 A

1781 JH Den Helder

Een prachtige grote bovenwoning aan de Spoorstraat 40a samen met een verhuurde winkel op de begane grond op Spoorstraat 40 te Den Helder.

Voor de vraagprijs van € 399.000,= k.k. koopt u het gehele pand!
En door de huuropbrengst van de winkel, zijn u woonlasten minimaal.

De bovenwoning heeft een oppervlakte van maar liefst ± 156m² aan woonoppervlak en de winkel met magazijn op de begane grond is ± 210m² groot.

In 2020 is de voorgevel vernieuwd en heeft...

Voor de vraagprijs van € 399.000,= k.k. koopt u het gehele pand!
En door de huuropbrengst van de winkel, zijn u woonlasten minimaal.

In 2020 is de voorgevel vernieuwd en heeft het pand een hele mooie uitstraling gekregen.

De bovenwoning heeft aan de linkerzijde de eigen voordeur met een eigen meterkast, trapopgang naar de verdieping, grote overloop met vaste kastruimte/berging en tevens toegang heeft tot een van de slaapkamers welke een deur heeft naar het dakterras en de royale woonkamer(meer dan 50m²), de woonkamer is voorzien van een grote schouw, een erker en openslaande deuren naar het dakterras van ± 39m², aangrenzend aan dit dakterras met twee nieuwe ramen bevindt zich de mooie moderne inbouwkeuken(o.a. voorzien van een mooi gasfornuis inclusief 6 x gaspit en een grote oven, afzuigkap(Itho), dubbele spoelbak, vaatwasser, vriezer(4 laden), grote inbouwkoelkast, apothekerskast etc.) met voldoende kastruimte, doorloop naar gang/hal met een keurig toilet via het toilet heeft u ook toegang tot de vaste kast waar de CV-ketel hangt, doorloop naar de plek waar de natte groep staat, een mooie moderne badkamer voorzien van ligbad, aparte douche, wastafel, spiegel en een kast, 2e toilet, bidet en thermostaatkranen bij het ligbad en de douche, kleine kastenkamer of kantoor en 2e en 3e ruime slaapkamer met ieder een eigen wastafel.

Het geheel is prima onderhouden en grotendeels voorzien van dubbelglas, het schuine dak is recent voorzien van een nieuw pannendak en de voorgevel is in 2020 vernieuwd.

De winkel is verhuurd aan Different Fashion en bestaat uit een grote winkel aan de voorzijde met dubbele opslaande deuren en aan de achterzijde magazijnruimte, met pantry, toilet en een achteruitgang naar de steeg.
Huuropbrengst is op aanvraag te verkrijgen.

Het Energielabel van de winkel is label A en van de woning heeft label F, maar dat komt omdat niet bewezen kan worden dat de woning geïsoleerd is, maar dat is hij wel!

Aanvaarding van de woning in overleg.

Vraagprijs:
31-05-2024

Bestaande bouw , bouwjaar 1920
Appartement
Samengesteld dak (pannen en bitumineuze dakbedekking)

Gebouw geb. buitenruimte:

ligbad, toilet, douche, bidet, wastafel

Nefit ( gas gestookt combiketel uit 2016 , EIGENDOM )

Goed
Goed