Plattegronden Plattegronden (6) 360 graden foto's Virtuele tour

Badhuisstraat 47

1789 AJ Huisduinen

Heerlijk wonen op Huisduinen, met de duinen, de zee en het strand om de hoek..
Deze hele fijne tussenwoning is gelegen in de Badhuisstraat en werkelijk zo te betrekken.
Een heel knus woonhuis, goed verzorgd en keurig afgewerkt. Kortom, een hele fijne stek.

De ligging van de woning is ideaal. Gelegen achter een groenstrook profiteren deze leuke jaren 30 woningen van wat extra privacy.

Heerlijk wonen op Huisduinen, met de duinen, de zee en het strand om de hoek..

Daarnaast is de ruime voortuin op het zuiden een fijn plekje om heerlijk te genieten van het zonnetje.

Via de hal met prachtige granitovloer bereik je de ruime woonkamer. De lichte en sfeervolle woonkamer is v.v. van een grote erker aan de voorzijde, een mooie houten vloer en praktische vaste kastruimte.

De woonkeuken bevindt zich in de aanbouw en is ingericht met een hoekkeuken met extra werkeiland. De keuken is v.v. een groot gasfornuis met oven, diverse inbouwapparatuur, een dakraam en openslaande tuindeuren.

De achtertuin is gelegen op het noorden en v.v. houten vlonderplanken. Via de achtertuin is de garage te bereiken, ideaal voor het stallen van een motor of extra bergruimte. Op het garagedak liggen maar liefst 12 zonnepanelen.

De eerste verdieping heeft een loftachtige indeling en is v.v. een ruime slaapkamer met dakkapel aan de voorzijde van de woning en 2 vaste kasten. Aansluitend de ruime badkamer met douche, waskom en toilet.

Via de vaste trap naar zolder is nog een extra slaapkamer te bereiken. Ook deze slaapkamer is v.v. dakkapel en 2 extra vaste kasten en de vliering met de opstelling van de CV.

Ben jij op zoek naar een woning met 2 slaapkamers waar je zo in kunt? Neem snel contact met ons op voor een afspraak.

Bijzonderheden
- Energielabel C
- 2 ruime slaapkamers, met enige verbouwwerkzaamheden 3 mogelijk
- Garage
- 12 zonnepanelen

Interesse in dit huis? Maak een afspraak voor een bezichtiging of schakel direct uw eigen NVM-aankoopmakelaar in. Uw NVM-aankoopmakelaar komt op voor úw belang en bespaart u tijd, geld en zorgen.

Vraagprijs:
02-10-2024

Eengezinswoning , Tussenwoning
Bestaande bouw , bouwjaar 1933
Zadeldak (pannen)

Overige inpandige ruimte:

toilet, douche, wastafel
2 woonlagen en een zolder

Isolatie:
Muurisolatie, vloerisolatie en dubbel glas
Remeha Calenta ( gas gestookt uit 2011 , EIGENDOM )

In woonwijk en beschutte ligging