Plattegronden Plattegronden (2) 360 graden foto's Virtuele tour

Middelzand 2925

1788 CS Julianadorp

Een gespreid bedje en nog energiezuinig ook!

Deze prachtige hoekwoning, gelegen aan de rand van Middelzand, biedt een ideale combinatie van comfort en moderniteit. Parkeren kan direct voor de deur en via de voortuin kom je bij de berging en de voordeur. De hal is voorzien van een meterkast, keurige garderobekast, toilet en leidt naar de schitterende keuken.

Een gespreid bedje en nog energiezuinig ook!

De keuken is een waar juweel met een groot kookeiland, inductiekookplaat inclusief afzuiging, vaatwasser, koffieautomaat met Home Connect, combi-oven met Home Connect en een Amerikaanse koelkast. De benedenverdieping is smaakvol afgewerkt met gestucte muren en een prachtige gietvloer voorzien van vloerverwarming. De gezellige woonkamer is tuingericht en beschikt over een sfeervolle houtkachel. Via de openslaande deuren betreedt u de riante veranda (ca. 28m2) met buitenkeuken, perfect voor zomerse avonden, en toegang tot de geïsoleerde studio/mancave.

De achtertuin is met zorg aangelegd en biedt een oase van rust met een ingebouwde jacuzzi, een pergola en is ideaal voor ontspanning en privacy.

Op de bovenverdieping bevinden zich drie slaapkamers, een separaat toilet en een moderne badkamer met inloopdouche, Sun shower, wastafelmeubel en verwarmde spiegel. Tevens is er een aparte technische ruimte met cv-ketel, omvormer voor de zonnepanelen en aansluitingen voor wasmachine en droger.

- Energielabel A
- Grote veranda met buitenkeuken
- 10 zonnepanelen (380WP per stuk)
- Spouw en vloerisolatie eind 2021
- PVC gevelbekleding (achterzijde van 2024)
- Schilderwerk 2024
- Keuken 2020
- Badkamer 2022
- Toilet boven 2023

Interesse in dit huis? Maak een afspraak voor een bezichtiging of schakel direct uw eigen NVM-aankoopmakelaar in. Uw NVM-aankoopmakelaar komt op voor úw belang en bespaar je tijd, geld en zorgen.

23-07-2024
Verkocht

Eengezinswoning , Hoekwoning
Bestaande bouw , bouwjaar 1977