Plattegronden Plattegronden (2) 360 graden foto's Virtuele tour

Jan Verfailleweg 204

1783 BH Den Helder

Wonen met prachtig uitzicht!

Dit leuke appartement ligt op de bovenste verdieping en heeft een prachtig uitzicht over de duinen. De woning biedt met 86m2 woonoppervlak een heerlijke leefruimte.

Wonen met prachtig uitzicht!

Ruime woonkamer, heerlijk licht door de grote raampartijen. Aan de achterzijde vind je een gesloten keuken, die toegang geeft tot het balkon op het westen. Ideaal om van de avondzon te genieten! De grote slaapkamer heeft een nette badkamer met douche en wastafelmeubel en biedt eveneens toegang tot het balkon.

Vanuit de hal bereik je het separate toilet, de meterkast en de 2e slaapkamer. In het souterrain bevindt zich een ruime berging.

Gelegen op loopafstand van de Donkere Duinen en het strand, is dit appartement perfect voor wie van natuur en zee houdt. De woning is centraal gelegen met winkelgebied Marsdiepstraat om de hoek.

Bijzonderheden:
- Energielabel E
- Prachtig uitzicht
- Balkon op het westen
- Servicekosten € 120,- p/m

Interesse in dit huis? Maak een afspraak voor een bezichtiging of schakel direct uw eigen NVM-aankoopmakelaar in. Uw NVM-aankoopmakelaar komt op voor úw belang en bespaart u tijd, geld en zorgen.

Prijs:
28-06-2024
Verkocht

Bestaande bouw , bouwjaar 1954
Appartement
Soort dak:
Zadeldak (bitumineuze dakbedekking)

Gebouw geb. buitenruimte:

Cv ketel
Warm water:
Cv ketel

Kadastrale gegevens