Plattegronden Plattegronden (4) 360 graden foto's Virtuele tour

Badhuisstraat 124

1789 AN Huisduinen

Prachtig gelegen uitgebouwde 2/1 kap woning uit de jaren dertig met een uniek en vrij uitzicht op natuur, de dijk en de lange jaap! De woning is zeer aantrekkelijk gelegen op het mooie Huisduinen dichtbij de zee, strand en duinen. De kavel is ruim met 316m2.

Opvallend aan deze woning is de fraaie lichtinval en de ruimte op de begane grond. De woning beschikt over een riante woonkamer met open keuken mede door de later aangebouwde zijaanbouw. Deze aanbouw heeft de keuken vergroot waardoor er voldoende plek is voor een (extra) eettafel. Het pand is verder voorzien van een ruime garage (gebouwd in spouw), een heerlijk beschutte en zonnige achtertuin op het zuiden, schuifpui naar de tuin, nette badkamer, CV en een eiken vloer op de begane grond.

Indeling:
Begane grond:
Entree, hal/gang, meterkast en toilet (modern voorzien van hangend closet), ruime woonkamer met erker, en-suite deuren, openhaard, gestuukt plafond en openslaande tuindeuren naar de tuin. Aangebouwde open woonkeuken met met o.a. vaatwasser, 5 pits gaskookplaat, afzuigkap, combi magnetron, koelkast en vrieskast. Toegang tot de garage met aansluiting wasmachine en toegang tot de kelder.

1e verdieping:
Overloop, 3 slaapkamers welke allemaal zijn voorzien van een dakkapel met kunststof kozijnen. Nette badkamer met douchecabine, hangend 2e toilet en dubbel wastafelmeubel.

2e verdieping:
Vlizotrap naar ruime zolderAan de voorzijde een eigen oprit en parkeerruimte voor twee auto’s;

- Energielabel C
- Glas begane grond vervangen in 2019
- CV Intergas HR 2019
- Extra berging om achtertuin