Plattegronden Plattegronden (4) 360 graden foto's Virtuele tour

Van Leeuwenhoekstraat 31

1782 HL Den Helder

Wonen in een kindvriendelijke wijk, op loopafstand van het stadscentrum en dichtbij het openbaar vervoer? Dan hebben wij de woning die je zoekt!

In de geliefde van Leeuwenhoekstraat staat deze leuke jaren '30 tussenwoning. Deels gemoderniseerd met o.a. gestuukte wanden en plafonds op de begane grond, grotendeels v.v. kunststof kozijnen en een nette keuken.

Via de zonnige voortuin betreed je de woning met hal en meterkast. Sfeervolle doorzonwoonkamer met zowel aan de voor- als achterzijde een grote raampartij. De woonkamer is v.v. een houten vloer, gestuukte wanden en plafonds. De keuken bevindt zich in de aanbouw is aan beide kanten v.v. werk en kastruimte en verder v.v. koelkast, vrieskast, afzuigkap, oven, gaskookplaat en vaatwasser.

Aansluitend de badkamer met douchecabine, wastafel, aansluiting wasmachine en apart toilet. De achtertuin is op het noordoosten gelegen en is geheel bestraat en v.v. 2 bergingen.

De woning telt 2 slaapkamers op de 1e verdieping. Via een vaste trap naar zolder is de 3e slaapkamer te bereiken, welke is v.v. een groot Velux dakraam.

Hier en daar heeft de woning nog wat liefde en aandacht nodig maar dit biedt ook de mogelijkheid om jouw eigen touch eraan te geven!
Wil jij wonen in deze fijne buurt in Den Helder? Neem snel contact met ons op!

De Geleerdenbuurt in Den Helder is een vriendelijke en gezinsrijke woonomgeving nabij het centrum van Den Helder. Rustige straatjes met eenrichtingsverkeer met aan weerszijde kenmerkende jaren '30 woningen. In de directe omgeving van de woning vind je alle gewenste faciliteiten. Kinderopvang, basisscholen, speelveldjes bevinden zich op loopafstand van de woning en met 10 minuten wandelen loop je langs het centraal station zo de binnenstad in.

- CV ketel 2024
- platdak aanbouw 2023
- Grotendeels kunststof kozijnen

25-09-2024